spradŸ więcej
Aquick - Dostawca górskiej wody żródlanej
Mapa strony Poleć nas Kontakt
STREFA KLIENTA
Tu jesteś: strona głównastrefa klientaFAQ - najczęstsze pytania
Szukaj:

Jeśli masz problem - pomożemy!

 

 

Woda i dostawy

  • Zabrakło wody w okresie między dostawami.
    Zgłoś sprawę do Biura Obsługi Klienta. Jeśli taka sytuacja występuje sporadycznie, a na Twoim koncie rozliczeniowym nie ma zaległości postaramy się zrealizować szybką i BEZPŁATNĄ dostawę interwencyjną. Rozwiązaniem problemu może być zwiększenie liczby butli będących w Twoim posiadaniu.
  • Nie będziesz / nie byłeś obecny w swojej siedzibie w dniu planowej dostawy.
    Zgłoś sprawę do Biura Obsługi Klienta. Jeśli taka sytuacja występuje sporadycznie, a na Twoim koncie rozliczeniowym nie ma zaległości postaramy się zrealizować szybką i BEZPŁATNĄ dostawę interwencyjną w dogodnym dla Ciebie terminie. Przy planowanej nieobecności możesz wskazać nam bezpieczne i pewne miejsce, w którym pozostawimy bute, np. u sąsiadów, w pomieszczeniu ochrony lub dostępnym pomieszczeniu gospodarczym (pozostaw tam puste butle na wymianę).
  • Okresowo (np. na sezon letni) potrzebujesz większej ilości wody.
    Przy najbliższej dostawie zarządaj od Dostawcy dodatkowych butli zwiększających Twój stan posiadania. Wiąże się to z opłatą kaucji. W całości zwrócimy ją po sezonie gdy zdasz niepotrzebne już, dodatkowe butle.
  •  Planujesz dłuższy wyjazd, np. urlopowy.
    Zgłoś wcześniej mailowo lub telefonicznie okres, na który należy zawiesić dostawy i podaj datę ich wznowienia.

 

Dystrybutory wody

  • Dystrybutor wody nie działa prawidłowo.
    Zapoznaj się z możliwymi do wystąpienia problemami i sposobami ich usuniecia. >>>
    Jeśli problemu nie rozwiązałeś samodzielnie prosimy o zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta lub Dostawcy. Postaramy się szybko interweniować - wysłać Serwisanta lub wymienić dystrybutor.
  • Potrzebujesz dodatkowy dystrybutor, na stałe lub czasowo.
    Zgłoś sprawę do Biura Obsługi Klienta. Po uzgodnieniu warunków szybko zrealizujemy instalację dodatkowego urządzenia. Czasowy wynajem dystrybutora wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów jego sanityzacji.

 

Faktury i rozliczenia

  • Nie otrzymałeś faktury.
    Faktury wysyłane e-mailem. Wysyłane są najpóźniej na drugi dzień po ich wystawieniu. Możliwy błędny e-mail lub wiadomosć trafiła do spamu. Po zgłoszeniu możemy wystawić i przesłać duplikat.
    Faktury wysyłane przesyłką pocztową. Nie mamy wpływu na czas jej dostarczenia. Po zgłoszeniu możemy informacyjnie przesłać jej skan, a następnie, zgodnie z ustaleniami wystawić i przesłać duplikat.
  • Regulujesz należności gotówką przy dostawie, ale wyjątkowo "nie masz drobnych".
    Zgłoś problem Dostawcy. Jeśli na Twoim koncie rozliczeniowym nie ma większych zaległości Dostawca dokona stosownego zapisu w Dowodzie Dostawy i należność pobierzemy przy kolejnej wizycie.



projektowanie stron www Warszawa
Live Chat Software